dissabte, 16 de març del 2013

"CARAM, QUINA AVENTURA" AL COL·LEGI CLARET DE XÀTIVA


El dijous catorze de març i durant tot el matí vaig visitar i parlar amb els alumnes de cinquè de primària del col·legi Claret de Xàtiva, una activitat aquesta que formava part de la Setmana Cultural del Centre. Amb els xiquets i les xiquetes que conformaven les tres classes de cinquè, que durant aquest segon trimestre del curs havien llegir el llibre Caram, quina aventura!, vaig poder mantindre una conversa distesa sobre llengua, creació literària i diversos aspectes del llibre. 


Em vaig quedar sobtat per l'interés que havia despertat en ells Caram, quina aventura!, de la qual recordaven fins i tot els més petits detalls. Vaig comprovar, també, que havien fet un interessant treball d'investigació sobre la meua biografia i la meua obra  a través d'internet. I em van sorprendre, gratament, el saber estar i la capacitat interpretativa d'alguns dels alumnes.
La visita va ser molt agradable, em vaig sentir molt ben acollit tan pels infants com pels professors Maité Cerdà, Eliseo Verger i Josep Manel Vidal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada