dijous, 21 d’abril del 2011

CINC DIES D'ABRIL





El dissabte 16 d’abril, convocat per Jesús M. Tibau, vaig participar en un encontre d’escriptors que es va celebrar al poble de Jesús, molt a prop de Tortosa. L’encontre formava part de les diverses activitats que al llarg d’una setmana es van realitzar al voltant de la Cinquena Fira Literària Joan Cid i Mulet.
Un grup de lletraferits i editors de les terres de l’Ebre van ser els encarregats d’organitzar la trobada i fer d’amfitrions als que havíem vingut d’altres contrades.
En arribar i amb l’esmorzar en les mans vam participar en una tertúlia que va començar sobre literatura i va acabar sobre sociolingüística, i en especial sobre la situació de la llengua al País Valencià.

Durant el dinar els assistents llegírem a la resta de comensals diversos textos de ficció i de no ficció, jo vaig llegir un poema de Francesc Mompó i ell tingué la deferència de llegir-ne un de meu.
Com sempre, el més interessant tingué lloc fora dels actes oficials; vaig poder intercanviar impressions amb Jordi Pijoan-López, Xulio Ricardo Trigo, Coia Valls...



El diumenge 17 d’abril, aquesta vegada convocat per Onada Edicions, vaig participar en la Fira del Llibre de Vinaròs. A la plaça de la Mera vaig llegir per al públic assistent un poema del llibre Si em parles del desig i un dels trenta relats que conformen el llibre Els somriures de la pena. També vaig tindre l’oportunitat de parlar amb alguns lectors i signar exemplars dels meus llibres.
A l’hora de dinar em vaig passar per la Fira de Benicarló, on vaig parlar i saludar a un bon grapat d’amics escriptors.






El dilluns 18 d’abril, convocat per l’Ajuntament d’Almassora, vaig participar en la Vesprada Literària, en la qual també participaren Javier Vellón, Garcia Pascual i Joan Andrés Sorribes, vaig parlar del poemari Si em parles del desig i després vaig respondre a les preguntes que el públic tingué a bé fer-me.


El dimarts i el dimecres 19 i 20 d’abril, junt amb Vicent Penya, vam fer quatre sessions al Col·legi Nostra Senyora de Fàtima de València del nostre petit espectacle Conta’m un conte-Canta’m una cançó. El nostre públic foren els alumnes de primer, segon, tercer i quart d’ESO.


Tota una marató al voltant del llibre que venia enllaçada amb la presentació que vaig fer el divendres 15 d’abril d’ Els somriures de la pena al Casal Jaume I de Catarroja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada